حقوق مسافران در زمان اقامت در هتل
نوشته شده توسط : gheirati

حقوق مسافران در زمان اقامت در هتل

حقوق مسافران در زمان اقامت در هتل

حقوق مسافران در زمان اقامت در هتل در تمامی هتل ها یکسان است و ارتباط مستقیمی با هزینه دریافت شده ندارد. در زمانی که مسافر وارد هتل میشود ، باید احساس راحتی و امنیت کند. در این مقاله قصد داریم چند حقوق اصلی مسافران را مورد بررسی قرار دهیم .

سلامت جسمی و روحی مسافر

یکی از مهم ترین حقوق مسافران در زمان اقامت در هتل سلامت جسمی و روحی مسافر است . مسافر شما در زمان اقامت خود باید امنیت جانی، مالی و حتی روحی داشته باشد.

داشتن دوربین های مدار بسته ، نیروهای امنیتی ، داشتم صندوق امانت یا حتی داشتن گاو صندوق در اتاق میتواند امنیت مالی را حفظ کند. اما استفاده از وسایل با کیفیت و مرغوب ، تهیه مواد غذایی سالم، اطمینان داشتن تاریخ مواد غذایی در یخچال  باعث امنیت جانی برای مسافر میشود .

اما یکی از مهمترین بخش های امنیت ، مراقبت از امنیت روحی مسافر است زیرا که مسافر برای استراحت به سفر امده داشتن فضای ارام و بی تشویش در هتل میتواند به ارامش مسافر کمک کند .

اتاق خوب حق مسافر است

مسافر بیشترین وقت خود را در اتاق خود میگذراند، پس داشتن اتاقی خوب و مناسب میتواند به راحتی او در هتل کمک کند . شرایط ظاهری و حتی باطنی اتاق باید مطابق شرایطی باشد که هنگام رزرو توضیح داده شده در غیر اینصورت مسافر احساس خشنودی و راحتی ندارد . هتل باید حداقل امکاناتی را به مسافر بدهد مانند تخت راحت و سالم تهویه مطبوع منظره خوب از حداقل هاست .

ارتباط خوب پرسنل با مسافر را دست کم نگیرید

یکی از اساسی ترین و مهم ترن دلایلی که یک هتل مشتریان زیادی دارد ، برخورد پرسنل با مسافران است . برای مثال پرسنل خدماتی بهتر است مراقب حریم خصوصی مسافر باشد و هنگام مرتب کردن اتاق به وسایل شخصی دست نزند . این عمل باعث میشود مسافر احساس راحتی کند.

امکانات برای افراد کم توان و ناتوان را فراموش نکنید

وجود امکانات رفاهی برای افراد کم توان و نا توان از اصلی ترین حقوق مسافر است . وجود اسانسور، مسیر برای ویلچر ، توالت فرنگی از حداقل های این امکانات است . بهتر است که هتل ها در زمان شرایط این نکات را بازگوکنند تا مسافر با دید باز انتخاب کند .

و در آخر......

حالا که از حقوق مسافراندر زمان اقامت سخن گفتیم و شما را با تعدادی از این حقوق اشنا کردیم شرایط هتل ها را به خوبی بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که شرایط هتل با شرایط شما سازگار است می توانید برای رزرو هتل در مشهد به سایت های هتل و برای رزرو تور مشهد یه سایت های تور مراجعه کنید.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: